søndag 16. september 2007

Første par sko


Hanna har fått sine første par sko. De er kjempe søte. Var nok litt rart å ha de på med en gang, men hun ble fort vant til dem. Dette er egentlig den andre LO`n jeg laget av skoene. Den andre er i farger, men ikke limt sammen enda. Vet ikke helt om den blir det heller.... Hjertet og blomstene på siden av skoene er egentlig rosa, men likte bilde godt i s/h også. Denne LO`n startet jeg opp med uten en plan, ble mye rart her, men sluttresultatet ble jeg ganske fornøyd med når jeg har sett litt på den. Måtte klippe bildet litt på siden for å få med bånda på utsiden av arket. Har brukt lys brun kartong, to typer mønsterark. Kjempe betatt av mønsterarket på venstre siden. Har flere av dem i både rosa, blått og brunt. :) Ellers har jeg brukt gulltråd, 4 forskjellige typer bånd, forskjellige stempler, halvperler, stifter, brads, splittbinders ol. Hjemmelaget tag + tag fra 7 gypsies. Mye av pynten er derfra. Spør hvis du lurer på noe :)

5 kommentarer:

Linda sa...

Åååå, for en nydelig LO! :-)
Kjempemye fint du lager!

Linda

Catrine sa...

Så lekker LO!
Jeg burde og laget noen sånne 1.sko layouter! ;D

Anonym sa...

Så fin :)
Du, det mønsterarket til venstre, hvilken produsent er det fra? Hvor har du kjøpt det? :)

*Camilla* sa...

:) Er ikke det mønsterarket fantastisk flott! Bruker det MYE!! Har det i brunt, rosa og blått!! :) Husker ikke hvem det er fra, men jeg har uansett kjøpt det på Bikuben! Du vet, den butikken på Strømmen ;) Ligger nesten nederst helt inn til venstre i 2.etg! Har brukt det på flere kort også. En rosa utgave av arket er brukt på det første kortet jeg la inn på bloggen (mener jeg)

*Camilla* sa...

ikke venstre, HØYRE mener jeg! Viktig! :)