lørdag 31. januar 2009

Fotoutfordringen

Fotoutfordringen ble sent videre fra Frk SH til meg ;-)

Den går ut på å gå inn på sine bilder, finne mappe nr. 6, og deretter bilde nr. 6 i den mappa. Post bildet på bloggen, og fortell litt om det. Send deretter utfordringen videre til 6 med-bloggere.


Her har det blitt veldig mange bilder av snuppa så mappe nummer seks var bilder fra sykehuset 29 des 06, her er Hanna 6 dager gammel. Hanna koser seg på fanget til Onkel Christer. Koselig bilde.




HM, sende den videre ja! Jeg sender den i alle fall til Mona, Therese S og Therese L for de vet jeg har mange bilder! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for utfordringa, men jeg legger ikke ut bilder av A uten at ansiktet er blurra (sånn som på LOene...), og bildet er av han. Så jeg føler det er litt kjedelig å legge ut det bildet da :) Står over utfordringa, men takk likevel :) (Og ja, scrappesakene er ikke pakka ut, så scrappeutfordring hadde ikke vært noe nei hehe)

Anne Mette Lie sa...

Så fint bilde! :-) Synes det er kjempeartig å følge med på denne utfordringsbloggingen! Morsomt at folk faktisk hiver seg på! *klem, klem*

Monica sa...

Så herlig bilde, ser ut som en stolt onkel og en bitteliten snuppe. Tiden går jammen fort...:)

Anonym sa...

Det så ut som en utrolig hyggelig onkel!! Han tror jeg er skikkelig snill!!! Pen var han også gitt.