søndag 8. februar 2009

Morsdagskort / eske

Måtte jo prøve meg på en after eight boks jeg også. HVIS jeg noen gang gjør dette igjen så har jeg lært et par triks nå... som f.eks å bruke dobbelsidig mønsterark... :-) Denne skal min mamma få etterpå.

Jeg har brettet ut en vanlig after Eight boks (liten) tegnet rundt og skjært ut med skalpel. Limt sammen og pyntet i vei. :-) Sjokoladen løftet jeg ut i bølgeformen den ligger i og fikk lirket det oppi den hjemmelagde boksen.

Har laget en hilsen til mamma som ligger løs inni, den er beskyttelse for sjokoladen sammen med den vanlige beskyttelsen som ligger der.






9 kommentarer:

Berit sa...

Kjempeflott after eight! Tipper det er ei som blir glad for denne!
Dobbeltsidig mønsterpapir er supert - og et som er litt krafig også - da blir det mer hold i esken enn ellers=)

Casa del Pt sa...

Skikkelig fint! du er kjempeflink :)

Anja sa...

Wow! Det var utrolig fint!!:) Så smart!

Anonym sa...

du e superflink!!!

Anonym sa...

Tusen takk Camilla for denne utrolig flotte esken. Nå er den satt til pynt inne i vitrineskapet ( der er det mindre støv :-) ) slik at den kan ses fra to kanter + oversiden. Kortet har jeg satt ved siden av. Jeg er veldig imponert. Hilsen glad Mamma.

Anonym sa...

Hei Camilla! Tenkte tipse deg om den nye skisseutfordrings-bloggen, Skissedilla, i tilfelle du ikke har fått den med deg ;)
http://www.skissedilla.blogspot.com/

Anonym sa...

Vil bare tipse deg om bloggcandyen Renate/Ullpurka har i den flotte bloggen sin! http://ullpurka.blogspot.com/

Trine sa...

Heldige mamman din! Flott eske med nydelige detaljer :o)

Anne Mette Lie sa...

Nyyyyydelig!