fredag 17. april 2009

Hjerteboks

Jeg har laget min første hjerteboks, inspirert etter malen Anita la ut på sin blogg (fremgangsmåte og bloggen hennes finner du på linkene på høyre side) Mamma fikk den på bursdagen sin i dag.








Jeg har brukt 2 hjerter fra et lite minialbum til topp og bunn. Denne er svertet og pyntet med bassil og mønsterark. Det supernydelige papiret fra Graphic 45, baby 2 bide collection "From this moment" Dessverre finner jeg ingen butikker som har mer av dette mønsterarket...



Har pyntet med rose, raindrops, bånd, hjerte og nål, i tillegg til sverting av alle kanter på to forskjellige bassil og mønsterarket. Har også pyntet kanten på boksen og under boksen. Vurderte veldig å pynte med raindrops rundt boksen også, men syns den var fin som den ble. Var redd jeg plutselig skulle overpynte den.



Oppi hjerteboksen har jeg laget et eget hjertekort, gratulasjonskort til mamma, i tillegg til at jeg fylte det med pene sjokolader ;-)


Det blir nok kanskje flere slike prosjekter. Moro var det i alle fall å lage den. Spør hvis du lurer på noe!

GOD HELG!

5 kommentarer:

Anonym sa...

gurimalla for en nydelig eske! :D

Trine sa...

Nydelig hjerteeske! Kanskje jeg også må prøve meg på en sånn en dag :o) God helg!

Anonym sa...

WOW!!!!!!! Den var bare helt urolig nydelig!!! *bøyer meg i støvet*

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott! Herlig hjerteeske! :)

Anita Hagen sa...

Ååå fy søren så flott dette ble Camilla. Så utrolig gøy at du fikk bruk for tutorialen jeg la ut. Nei, jeg må kikke litt til jeg ;-)

Ha en finfin helg og takk for titten.

Klem fra Anita